středa 26. listopadu 2014

Jak se má makléř starat o svého klienta

Na trhu s nemovitostmi se střetávají různé realitní kanceláře a jejich makléři. Každá z realitních kanceláří nabízí prostřednictvím svého makléře svým klientům určitý servis, který se týká celého procesu prodeje nemovitosti. Vystupování samotného makléře se pak odráží na pozitivních či negativních referencích ohledně dané realitní kanceláře.


Co tedy očekávat od makléře? Základem úspěšné spolupráce je dobrá komunikace se zákazníkem. Zkušený makléř by měl být schopen nemovitost dobře připravit před nafocením, což se pak odrazí ve finální prezentaci nemovitosti. Makléř by měl být schopen upozornit klienta při nákupu nemovitosti na vady, které nejsou na první pohled viditelné. Popřípadě apelovat na lepší podmínky obchodu včetně ceny. Profesionalita se dále ukáže v nabízeném servisu služeb, které by měly zahrnovat právní a finanční poradenství. Zkušený makléř, také dokáže poradit, jak nastavit v dané lokalitě cenu za nemovitost.

Makléř by měl svého klienta provést s úspěchem celým procesem, ať už prodeje či nákupu, od začátku až do zdárného konce. Nabízené služby makléře by měly být komplexní, čímž se značně zjednoduší a urychlí celý postup. V průběhu prodeje nemovitosti, by měl pravidelně informovat, jaký je zájem o nemovitost jednak na inzertních webových stránkách tak faktický. Dobrý makléř, Vás také bude informovat o změnách v legislativě, které mají vliv na prodávanou či kupovanou nemovitost.

Na otázku, co můžete udělat, pokud Váš realitní makléř nesplňuje a neplní to, co by měl? Podle závažnosti můžeme svého makléře a jeho nadřízené upozornit na nedostatky v jeho práci. Jste-li velmi nespokojení, je lepší spolupráci s makléřem ukončit a poohlédnout se kvalitní realitní kanceláři s dobrými referencemi svých klientů.

Žádné komentáře:

Okomentovat